O promocji i PR w organizacji - zapraszamy na szkolenie

Jesień w Ośrodku OWIES będzie obfitować w szereg działań edukacyjnych. Jednym z najbliższych, będzie dwudniowe szkolenie zaplanowane na 18-19 października. Dotyczyć dotyczyć będzie jakże ważnego w dzisiejszych czasach tematu marketingu internetowego. Szczegóły poniżej.

Temat szkolenia:
PR i Marketing internetowy.

Dla kogo? Ilość osób mogących wziąć udział w szkoleniu:
W szkoleniu mogą wziąć udział przedstawiciele organizacji pozarządowych z terenu Elbląga oraz powiatów: braniewskiego, elbląskiego, iławskiego i ostródzkiego, w grupach od 12-18 osób.

Termin i miejsce:
18-19 października 2017 (środa-czwartek), Elbląg, ul. Związku Jaszczurczego 17 (siedziba stowarzyszenia ESWIP).

Czas trwania szkolenia:
18 października godz. 9:30-16:10 (z przerwami), 19 października godz. 9:00-15:00 (z przerwami).

Metody szkoleniowe:
Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładu, dyskusji oraz pracy w grupach. Zapewniamy wszystkie materiały potrzebne do zajęć.

Zakres tematyczny:
W trakcie szkolenia uczestnicy m.in. dowiedzą się:

  • Co to jest promocja i PR w internecie,
  • Jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe (reklama, kampanie),
  • O marketingu e-mailowym, 
  • Jak tworzyć darmowe strony internetowe,
  • Jak pozycjonować stronę.

Trener:
Szkolenie przeprowadzi Marek Wojciechowski. Partner zarządzający w firmie Mcloren&Weiss Censulting. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach (specjalność: socjologia marketingu i reklamy) oraz Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu (specjalność: psychologia wpływu społecznego i relacji).

 

Program szkoleniowy:

DZIEŃ I

Godzina

Temat

09:30 – 11:00

Wykład wprowadzający w szkolenie: O emocjonalnej narracji w procesie e-relacji oraz otwierająca zajęcia gra szkoleniowa Apollo13.

11:00 – 11:10

Przerwa kawowa

11:10 – 12:40

Nowoczesne zarządzanie marketingowe - idee, strategie, skuteczna taktyka operacyjnego działania.

  • cechy prawidłowo skonstruowanego planu marketingowego;
  • spójność komunikacji marketingowej;
  • marketing tradycyjny, a e-marketing - nowe wyzwania;
  • psychologia wpływu społecznego i socjologia relacji w kontekście działań internetowych;
  • diagnoza marki – czyli marka z punktu widzenia Odbiorcy;
  • czym dokładnie jest branding i po co z niego korzystać;
  • techniki budowania wartości postrzeganej marki.

 

12:40 – 12:50

Przerwa kawowa

12:50 – 14:50

Marketing internetowy oraz promocja i PR w sieci - praktyczne aspekty do wykorzystania “od zaraz”.

  • strategie marketingowe;
  • narzędzia marketingu internetowego - praktyczne aspekty;
  • wykorzystanie poszczególnych narzędzi strategicznych pozwalających skutecznie radzić sobie z konkurencją;
  • strategia mailingowa – budowa bazy adresowej, segmentowanie grup docelowych, określenie celu oraz kalendarza wysyłek;
  • badanie efektywności e-marketingu – wpływ społeczny, docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?

 

14:50 – 15:10

Obiad

15:10 – 16:10

Social media.

  • teoria wymiany jako fundament działań;
  • prezentacja najważniejszych narzędzi do efektywnego kreowania działań w social media: Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, Twitter;
  • skuteczny FanPage na Facebooku, G+ i LinkdedIn;
  • wybór odpowiedniej platformy dla akcji e-marketingowych (mailing, blog);
  • który z dostępnych kanałów socialowych wybrać do komunikacji z klientami.
  • jak sprzedawać usługi oraz głoszone idee poprzez media społecznościowe?

 

16:10

Zakończenie szkolenia

 

DZIEŃ II

Godzina

Temat

09:00 – 11:00

Kryzys w sieci - jak rozwiązywać problemy i trudne sytuacje z wykorzystaniem e-marketingu i sieciowego PR?

  • Czym jest kryzys i dlaczego powstaje – przyczyny powstawania kryzysów;
  • czy i w jaki sposób reagować?
  • Jak powstrzymywać rozprzestrzenianie się czarnego PR-u;
  • Jak komentować informacje negatywne;
  • Monitoring Internetu w profilaktyce kryzysowej.

11:00 – 11:15

Przerwa kawowa

11:15 – 13:15

Gra szkoleniowa House of Cards

stanowiąca doskonałe podsumowanie i sprawdzian nabytej wiedzy oraz uzyskanych w trakcie spotkania praktycznych umiejętności. W jej trakcie - indywidualne konsultacje i #casestudy.

 

13:15 – 13:30

Przerwa kawowa

13:30 – 15:30

Baza Dobrych praktyk

Na finale szkolenia, w trakcie podsumowania, wniosków oraz wymiany poglądów, spostrzeżeń i opinii (dyskusji moderowanej przez prowadzącego zajęcia eksperta) opracowana zostanie tzw. Baza Dobrych Projektów > katalog gotowych rozwiązań, podpowiedzi i reguł.  Wiedzę tę, uczestnicy szkolenia będą mogli „od zaraz” wykorzystywać w swojej codziennej pracy, zaś sam katalog traktować jako – w pewnym sensie - „zawodową ściągę”. Każdy z uczestników spotkania otrzyma taką Bazę Dobrych Praktyk – tak, aby korzystając z niej, mógł się rozwijać i lepiej zarządzać powierzonym mu zadaniem i celem.

15:30

Zakończenie szkolenia, obiad

 

Tryb zgłoszeń:

Organizator szkolenia zapewnia bezpłatne materiały szkoleniowe oraz posiłki. Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy (do pobrania w załączeniu) oraz przesłać na adres mailowy p.roclawska@eswip.pl do dnia 17 października 2017 do godziny 14:00.

 

Szkolenie odbywać się będzie w ramach projektu "Ośrodek Wspierania Inicjatyw Ekonomii Społecznej w Elblągu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 
 
 

 

O promocji i PR w organizacji - zapraszamy na szkolenie