Aktualności
Rozeznanie cenowe
Dotyczy: projektu „Polityki publiczne europejskiej jakości”, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa IV „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.2 „Programy mobilności ponadnarodowej”.
- Zamawiający – Elbląskie Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Pozarządowych; ul. Związku Jaszczurczego 17, 82-300 Elbląg
- Tryb postępowania – niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Opis przedmiotu rozeznania:
- W związku z realizacją przez Stowarzyszenie ESWIP projektu pt. „Polityki publiczne europejskiej jakości” zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na użyczenia sali do przeprowadzenia spotkań indywidualnych w województwach: warmińsko-mazurskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, zachodniopomorskim. Sala musi być zlokalizowana w miastach w ww. województwach.
Opis:
- dostępność sali od poniedziałku do soboty w godzinach 08.00 – 18.00
- sala musi by przystosowana do możliwości przeprowadzenia spotkania indywidualnego ,
- sala musi być oddalona od źródeł hałasu z dostępem do toalety,
- sala nie może być pomieszczeniem przechodnim,
- sala musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania wyposażenia sali:
- odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie,
- stół i krzesła z oparciami o wysokości przystosowanej do wzrostu dorosłego człowieka,
- łatwy dostęp do źródła prądu (gniazdka + przedłużacz),
- łącze internetowe.
- Termin udostępniania sal - 05.2016 – 07.2017
- Termin i miejsce składania odpowiedzi na rozeznanie cenowe w tym podanie stawki godzinowej za udostępnienie sali.
Odpowiedzi zawierające cenę brutto za godzinę, nazwę instytucji oraz lokalizację wycenionej sali prosimy kierować na adres mailowy a.sojka@eswip.pl do dnia 02.05.2016 r. do godz. 16.00.
- Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Sójka, tel. 89 523 73 45