Przedsiębiorcy, którzy złożą formularz zgłoszeniowy i pomyślnie przejdą proces rekrutacji, zostaną objęci szerokim zakresem wsparcia:
PAKIET PODSTAWOWY (obligatoryjny):
- wsparcie opiekuna biznesowego,
- usługa coachingu i tworzenia biznesplanu,
- usługa specjalistyczna w zakresie tworzenia planu marketingowego,
- najem biura lub wirtualne biuro.
PAKIET DODATKOWY (fakultatywny)
- Usługi technologii informacyjno - komunikacyjnych
- Usługi prawne
- Usługi księgowe
- Usługi specjalistyczne (związane z promocją)
- Mentoring
- Szkolenia
Szczegółowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu: 695 702 447, w siedzibie Inkubatora, która mieści się w Elblągu przy ul. Plac Dworcowy 3 oraz na stronie internetowej www.adrem.elblag.pl.
Rekrutacja przedsiębiorstw zainteresowanych uzyskaniem wsparcia w ramach Inkubatora rusza 14.02.2023 roku i potrwa do 24.02.2020. Liczba miejsc jest ograniczona. Przedsiębiorstwa zainteresowane uczestnictwem w projekcie powinny złożyć komplet dokumentów rekrutacyjnych:
1. Formularz rekrutacyjny
2. Klauzula informacyjna RODO
3. Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS US
4.. Wydruk z CEiDG lub KRS